Fredag i morgon = Tacos!!

Snabb uppdatering så här sent =)

Idag har leo varit hemma från dagis då maxi är fortfarande sjuk med feber och ont i öronen. Så kände inte för att dra ut honom.
Annars har de inte hänt mycket i mitt liv, var och fyllde i tatueringarna jag gjorde för några veckor sedan.

I morgon är det fredag och det är sjukt skönt! Men sjukt vad veckorna går fort!!

I morgon fredag som sagt och det betyder handling och TACOS=)!
Jag jobbar ev lördag-söndag. 10-15 så korta pass  =)
Sen ska jag jobba mån-tisdag sen helgen nästa vecka med.
På måndag blir det första gången jag öppnar och stänger butiken själv! Nervöst då jag itne varit där på ett tag nu.
tror det nervösaste är att avsluta kassan osv på kvällen. I värsta fall får jag ringa en kollega som kan guida mig.

Nähe tror jag ska titta lite på Big Brother sen sova!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0