Idag börjar jag ett nytt liv

Måndag redan! veckorna går undan! Snart är åren här på riktigt. Vi har haft soligt väder i helgen så den känns att den redan är på G.
Idag har jag bestämt mig att sluta helt med godis och chips och kakor och allt skit med socker.
Jag ska gå på en diet, ingen bestämd sådan utan, bara kapa all socker.
Jag äter inte mycket chips men det blir mer choklad och coca cola och det kommer att bli jobbigt, men det ska gå!

Sluta röka ska jag göra idag med! har några cigg kvar, så förbereder mig mentalt nu och räknar ner ciggen jag har kvar för sen köper jag inga mer.

Vill försöka få till träningen men, men börjar med att motionerna mer varje dag.
Så idag börja vi på noll och ska förhoppningvis göra framsteg om två veckor. Ska gå mer efter mått än vikt.

Spännande, för jag känner mig motiverad och det ska bli kul!

Nu ska jag sätta igång med plocken här hemma sen funderar jag på att möblera om här i vardagsrummet. Vi får se om jag får till det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0