När ska det bli bra igen?

Idag har de inte varit en bra dag.
Jag mår inte bra, känner mig värdelös och skit. Har inte orkat göra mkt, allt irriterar mig, vill bara försvinna.
Har så himla mkt i mitt huvud just nu att jag kan lätt skriva en bok. Har så mkt att jag itne vet vart jag ska göra och tänka på eller vad jag ska "lösa" först. Grejen med mina "problem" är att de inte går att lösa bara så där.
Allt handlar om tidsfråga. Och att vänta är inte min bästa sida.
Får sån panikångest mellanåt att jag för hjärtklappning av bara tankar.

Vädret gjorde de inte specillt bra när det började toksnöa för någon timme sen och nu är allt vitt igen! Jag orkar seriöst inte mer! Vill ha vår och sommar nu.
Hoppas det blir varmare i morgon så allt bara smälter.

I morgon blir de nog inventeringsdag här hemma. rensa lådor och garderober och städa överallt. Orkar inte ha skit som bara ligger. Jag har letat efter min nagelbands " kniv". Jag måste ha den! HIttar ingen sån någon annanstans här som man kan köpa så ska vända upp och ner på stället och hitta den!

Kl är halv 1 och jag är trött men ändå inte. det är alla tankar som h åller mig uppe. Trots att jag vill gå och lägga mig så går det inte. Så ska gå till köket göra mig en macka och kolla på tv en stund sen får jag försöka att sova.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0