Solen skiner, himlen är blå =)

Har gått några dagar sen sist jag skrev. Maxi har blivit sjuk igen. Han hr fått feber och ont i öronen. Idag vaknade han dock feberfri, men ont i öronen fortfarande.
De har nya rekommendationer på VC att de ger ingen penicillin i första taget till mindre barn, vilket är ganska bra, då antibiotika är inte bra att ge för mkt. maxi hade en kur för inte så länge sen för sin halsfluss.
Men vi ska till VC idag ändå då han har ganska mkt vax i öronen så de han suga bort den. Mysigt det låter va=)?

Så Leo är på dagis idag men maxi är hemma med mig. Han hostar hör jag nü så riktigt bra är han inte. feberfri dock.
Så innan vi hämtar Leo tänkte jag att vi åker och kollar lite tunnare vantar till barnen! Åh det är verkligen vår nu när de kan ha tunnare vantar=)!
Solen skiner och snön smälter! Jag är så jävla lycklig när de gäller det! Om ca 2½vecka är de sommartid med om jag inte har kollat fel!

Annars har jag med varit lite febrig och ont i kroppen. Men konstigt nog varade det en dag. *peppar peppar*
Orkar inte med sjukdomar, vill leva lyckligt utan besvär. Just nu är de inte så himla bra då jag fortfarande sörjer pappa och man inte hittat ro för det än.
Bouppteckningen är inte färdigt än heller så man går och oroa sig hela tiden. Vill bara få ett slut på skiten.

Klippte till Leo förresten i helgen =)





Cool som fan är han nu hihi

Ska fixa till mig så ska vi snart ut och handla =)

Ses!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0