Söndagar är som sega råttor..sega!

Sega söndag. Alltid är det så på söndagar...SEGT!
Vi har iaf städat lite här hemma, tömt lite garderober och några skåp. Finns lite mer att göra i andra skåp men jag orkar inte!
Vi har precis ätit spagetti och köttfärssås. Gott och mätt blev jag. var ute och dammsög bilen lite , behövdes verkligen kan jag säga. Jag ser ut som en rumpa i ansiktet med idag så ville inte vistas bland folk, men var tvungen att pka till affären och handla dricka. Det typiska är att man alltid träffar på folk när man inte vill synas haha.
Jaja thats life!

A och barnen badar och jag ska fixa köket sen blir de nog en dusch för mig och sen nattas barnen... eller ja runt halv åtta. I morgon blir det jobb för mig 10-19 och även på tisdag. Långa dagar men skönt att göra annat än att gå hemma.

Idag är man lite bättre men inte mycket. Man tänker och tänker ändå, men lyckas göra lite saker så man slipper tänka så mkt.
Nu får jag nog ta hand om disckberget eller ja, ett berg är de ju inte och jobbigt blir de inte heller då man har diskmaskin! Underbart! Hade inte kunnat leva utan en nu !

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0