Trött som fan!

Oj idag har jag nog inte bloggat något alls.
Nu är jag ganska trött så det blir ett kort inlägg.
barnen har varit på dagis idag och jag har jobbat så A fick hämta dom idag. Var på de gamla stället och jobbade och jag kan säga att jag har verkligen hittat vad jag vill göra. Trots efter många år inom vården och vilket jag har gillat så drar handelsbranchen mer. Säljjobbet är ju hur kul som helst! Det är det jag vill göra! Jag har kommit på vad jag vill glra när jag blir stor!

Jag håller mig positivt och hoppas att jag någon gång får fast tjänst inom handel. Det skulle passa mig ganska bra för jag trivs skitbra!

NU är jag ganska slut i huvudet så jag ska sova. I morgon ska barnen till dagis och jag ska försöka plugga. Ska försöka ta mig ner till stan till kyrkan. inte för att jag är troende,, men min terapeut rådde mig att de kan vara bra att gå in där och tända ett ljus för pappa. Kan hjälpa sorgproccesen. Så ska försöka ta mig ner dit i morgon och göra det för honom.

Oopps inlägget blev inte så värst kort ändå ;)
Nu go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0