Barnfria första gången någonsin!

Helgen närmar sig=) Fast jag har redan tagit helg då jag är ledig idag och framåt till måndag. Andreas ska bara bli ledig han med. Han jobbar i mon till 13.20 sen tar han helg. Strax därefter ska vi åka och lämna barnen hos A's pappa som ska ha dom övernatten. Det ska bli sjukt kul att vara helt barnfria. Det har vi inte varit sen.. typ aldrig. Inte en hel natt. A och jag ska gå på fest hos en kompis. Kommer flera av våra kompisar. Blir Mat och mycket trevligt kan jag tänka mig. Det blir det alltid! Så spännande att vara helt barnfria för en gång skull. Annars på lördag skulle vi ha haft ett sexparty som inte blir av =/ dock drar jag och två kompisar till Ullared. Snacka om självmordsbenägen! Åka på en Lördag då Höstlov har börjat. Yeah yeah , vi åker vid 15 så förhoppningsvis lär de ha lugnat ner sig =) Ska snart klä på mig och åka till jobbet en stund, fick hoppa in en stund men men... Sen blir det träning! Har haft ett uppehåll och man märker att det har varit ett uppehåll. Så ska bli skönt att återgå till det vanliga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0