Friends with Benefits

I mon är det dags för jobb igen! JObbar hela helgen, men det är okej för sen är jag långledig till torsdag och jobbar fredag med sen ska vi hämta hem våran KisseMisse! Vi har inget namn till den än, men det blir nog bra! Jag trodde ALDRIG att jag skulle skaffa katt! Men vi gör det mest för barnensskull men även för våran. Ikväll har jag varit och kollat på denna grymt roliga film på bio;

Hon är sjukt vacker och han är sjukt snygg. Har sex utan känslor så kan inte bli bättre. Rekommenderas!


Ska ta mig en natta macka sen blir det sängen!
Kan inte sluta tänka på varför inte det riktiga livet kunde vara lite som i filmen ;)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0