Fuck it!

KLockan är strax 1 och alla sover, t.om katten. JO vi har skaffat katt! Han är hur go som helst kattaskrället! =) Iaf, nu har jag jobbat färdigt för denna vecka. Har tänkt väldigt mycket på saler och ting denna vecka, eller ja jag gör det ganska ofta, men just denna vecka har det varitt mycket. Mycket tankar om det som varit, framtiden och nuet. Börjar man tänka framåt märker man att livet är kort. Hur ska man hinna med allt?! Det är mycket som jag egentligen borde ta itu med, men helt ärligt har jag ingen energi för det, ingen ork. Nu snackar vi itne om vardagliga sysslor man inte orkar med utan det är något helt annat. Iaf jag orkar knappt tänka på skiten så jag skriver inget om det. Alla snackar om Jul , att det är två månader dit. JAG HATAR JULEN! Finns fan inget bra med det! Det enda är väl kanske att se barnen glada, men det är dom i vanliga fall ändå. Så Nää inget bra med denna jävla Jul! den påmminer mig om mycket som var och kunde ha varit som inte går. Så nej! Kalla mig bitter, eller grinchen men jag bryr mig inte. Jag får bry mig för barnensskull. Tänkte att detta inlägg skulle vara mysig och glad och kul men när jag väl började fundera på vad jag skulle skriva om började mina tankar vandra vidare och blev allt mer negativa och bittra! yeah yeah får gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0